30.03.2012

Paris'in kadinlari




















22 yorum:

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Ahh! Paris!
Kadınları da bir başka ahh! konusu zaten!
:))

Leylak Dalı dedi ki...

Eh cidden Paris kadınları olmuş:)) En üstteki hanımın şıklığı nedir, ya manto altı atkılı pabuçları. Mevsimsel sıkıntı kimsenin umuru değil anlaşılan aynı karede bazısı kolsuz bazısı paltolu olduğuna göre. Ama hepsi çok hoş ve çok bakımlılar, içim açıldı...

hindiba dedi ki...

Sen Paris'in kadinlarini fotograflarken, onlar senin manzarayi, sokaklari, mekanlari falan fotografladigini saniyorlardi, degil mi? :)) E, fakat bu Paris'in kuslari, böcekleri, cicekleri nerede yahu? (Moda blogu yazmadigim nasil da belli :P )

GÜVEN SERİN dedi ki...

Kadınsız şehirler, kadınsız erkekler ne kadar zavallı duruma düşerler... Ve kadın yakışmış yürüdüğü her yere, bulunduğu her mekana...

Güzel bir gezintiydi; devamı ve yine devamı...

Deli Anne dedi ki...

Güzeldi:) Ama öyle bir anlatılıyor ki Fransız kadınları, ben çok daha alımlı ve bakımlı zannederdim, benim, bizim gibi bir çoğu:)

beste dedi ki...

Ekmekci kiz-Evet Paris kadinlari uzerine çok konusmak lazim onlar 68'in gercek kahranmanlari ve hala tavirlarinda var o isyan:)

Leylak dali-Aslinda nesiller arasi bariz bir ayrim var 50/60 civari kadinlar daha zarif ve bakimli nesil genclestikce daha salaslar ancak her daim bir elegans var uzerlerinde bisiklete binerken de kahve icerkende :)


Hindiba-Surekli kus, bocek, cicek yayinliyorum zaten icinde bulundugum doga bu! Paris farkli bir frekans. Bu bir moda yayini degil oyle bakarsan uzulurum! Burada ciddi bir irk, yas, renk, bicim,çok istersen moda cesitliligi var ,bunlarin da otesinde Paris'in kadinlarina ozgu bir zerafet ve ozgurluk var, gozden kacirma bunu bakisini sinirlandirarak kanimca. Benim ozellikle yansitmak istedigimde bu cesitlilik...

beste dedi ki...

Guven-Dogru bir tespit Turkiye'de ozellikle Anadolu'ya gelen trusitlerin ilk sorularindan kadinlar nerede ? sokalarda kadin gormek zordur braz degismeye baslasa da! 1968'de sokaga ilk dokulenler kadinlar Paris'te her haliyle ozeller. Yorum için tesekkurler

beste dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Meyvelitepe dedi ki...

Paris'te bir bahar kaçamağı, fena olmazdı hani! Kızımla birlikte Paris kazan, biz kepçe:))

Babam gençliğinde okuduğu, Pardayanlar galiba, bir kitap dizisi sayesinde Paris'i sokak sokak tanırdı. Ben de gidersem pek yabancılık çekmeyebilirim sayende:))

beste dedi ki...

Delianne-Dogru tespit Turk kadinlarindan daha sade olduklarini rahatlikla soyleyebilirim:)

Meyvelitepe-Bende istanbul'a yapacagim paskalya kacamagini oglumla beraber:) Gelirseniz haberim olsun bir kahve icmeye gelirim sizinle bende :) sevgiler

misk dedi ki...

dördüncüyü pek beğendim, böyle canlı renleri giyip tabela gibi ben de dolaşabilirim ama saks mavisine hiç cesaretim olmadı, halbuki severim? takdirimi kazandı bu hanım ve ayakkablarını da pek sevdim:)

Blogger Bolat dedi ki...

Hep özlemini duymuşumdur rahat bisiklet yollarının :)

hindiba dedi ki...

Beste, ben de moda yayini olarak bakmadim senin bu postuna zaten. Kendimden baska kimseyle dalga gecmem prensip olarak. Senin öyle dogal frekansta bir post da yapacagini düsünmüstüm sadece ve acikcasi merak ediyordum baharda Paris nasil diye :) Ve daha da acikcasi Deli Anne gibi düsünüyorum ben de. En azindan fotograflara yansidigi kadariyla buradaki kadin profilinden farkli degil örnegin ve benim gözlemim (Paris ya da Fransa bir istisna olabilir) Dogulu kadinin giyim kusam ve dis görünüse Batili olandan daha düskün oldugu ve Istanbul sokaklarinda da bugünlerde benzer fotograflar cekilebilecegi yönünde. Yasla zerafet arasindaki iliski konusunda da sana katiliyorum. Dünyanin her tarafinda belli bir yasin üzerindeki kadinlar daha zarif giyiniyor ya da her ne giyiyorlarsa onu daha zarif tasiyorlar. Küresellesme, kültürel yozlasma, degisen degerler, artik sebebine ne dersek diyelim. Bu fotograflarda da Paris'te kadin olma hallerinden cok, genel olarak sehirli kadinin bu türden hallerini okuyorum ben. Pek cok acidan oldukca bilgilendiriciydi bu post benim icin.

Gulcin dedi ki...

gunes her sehre yakisiyor, cok yakisiyor
bir de ben o ilkk resimdeki hanimefendi kadar stil sahibi olamayacagim hic korkarim nasil tasimis yahu!
kiyafetler hanimlar bir yana sehir cok guzel cikmis beste ellerine saglik :)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Ne renkli, farklı ama yine de şık!
Çok teşekkürler...

pelinpembesi dedi ki...

kadınları görür görmez aklıma hepsinin ayrı hikayelerinin olduğu geldi. bir yere oturup bu gözle insanları incelemeyi severim. ama sonunda üzülürüm nedense hep...

Unknown dedi ki...

Paris'in erkekleri yolda mi aceba? hayir ikisi ayrilmaz filan denmis, onlari da gorseydik :-P

Asortik Krep dedi ki...

Biz öğrenciyken ilk resimdeki hanımlardan Nişantaşında çok vardı.Şimdi,uzun zamandır gitmedim,gidersem bir gün çekeceğim.Bu yüzden bende onu çok beğendim ve evet yaş ilerledikçe kendini daha iyi tanıyorsun ve daha iyi seçimler yapabiliyorsun.
Ayakkabı seçimine de bayıldım.Soğuk havada bisiklete binilebiliyor mu merak ettim birde.Yani oranı yüksek mi..?
Son olarak Türkiyenin tek kuzugöbeği mantar festivali 13-14-15 nisanda Üzümlüde başlıyor, gelsen ne güzel olur :))
Çok güzel bir misafirimiz var bloglardan yemek bloggerı, kendisi yazsın istiyorum.Ya da ilk yazıda ben yazacağım.Yerel yemekler yarışmamız var, yöresel şarap yarışmamız var haberin olsun.

Esin Bozdemir dedi ki...

Paris'e bahar gelmiş gerçekten!..baharın tazeliği ile ve her yaş grubundan renkli kadınlarla Paris esintisi güzeldi objektifine yansıyan karelerde!..teşekkürler sevgili bestecim...

pembe kekik dedi ki...

Çok hoş bir paylaşım olmuş.Çoğu çok zarif.Mutlu hafta sonları:)

Süt Dilimi dedi ki...

İstanbul'un engebeli yollarında ve trafiğinde bisiklete binmek büyük bir lüks! İmrendim doğrusu Beste.

Ozlemaki dedi ki...

o kafelerden birinde, mayışık mayışık oturmak isterdim şimdi. Kahve & Kitap & Güneş, ne hoş olurdu.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin