19.03.2012

Paris'e bahar gelmis, semboller


Oya icin:) tekrar tesekkurler... 



 3 gunluk bir kacamak sanki 3 aydir herseyden uzaklismisim gibi iyi geldi. Is icin toptancilardan malzeme temin etmek icin gittim cinlilerin bol oldugu Belville bu is icin bicilmis kaftan:) Altini ustune getirdim ama sehrin en son ayak tabanlarimdaki baloncuklardan dolayi ayaklarimi surukleye surukleye yuruyordum. Paris hafif geckince kesinlikle kokos ve hos bir sehir. Londra'nin dinamizmi yok onda ama guzel cok guzel. St Lazare'da trenden inince karsida direk Printemps ve La Fayette var, insanlar guzel, bakimli cevre guzel nereye bakacagimi sasirdim.
Printemps onunu iyiki de isgal etmis bir sanatci

Muzik akademisi


Quai Branly bahcesi manolyalar


"Meleklerim var"
 Bu sehrin duvarlarinda saklanmis sembolleri kalabalik ve baska seylere bakarken gozden kacirabiliyorsunuz. Bense onlarin, kucuk isaretlerin pesindeyim. Birkacini sizinle paylasiyorum.




Makaronun ilahina ugramdan olmazdi:)

  • Makaronlar burada yenildi suc mekani St Sulpice meydani

Ne kadar cok metroya bindim anlatamam bayiliyorum bu kozmopolitlige 72 millet bir arada

Metroda siir cok hos sozleri, cevirirsem " ben kucuk olunca, tuylerden cantamla yolculuga cikacagim".

Burada daha once baska bir resim vardi demekki degistiriyorlar kim yapiyorsa artik

Avrupa Fotograf muzesi

Indirimli ozellikle ciltli sanat kitaplari bulabileceginiz bir zincir cok hos bir kelime oyunu var isminde. Mona Lisa, Mona Lisait yani okuyan Mona olmus:) Buradan 1900 yillarinda Istanbul'da binalarin mimarisi uzerine bir kitap almistim, merak ettiginiz bir suru binanin mimari cizimleri ile essiz bir kitap.

Paris'in tarihi muzesi beni en cok etkileyen orta cagda yapilmis Paris maketlerinde ki sokak duzeni ve gunumuzde degismemis olmasi. Sehir planciligi orta cagdan beri etkili darisi bizim basimiza.

Muze Carnavalet kapisi

Son derece luks moda butiklerinin oldugu bir yerde bir anda beni carpan goruntu butiklerin arasinda bir pencere:)

Paris sokak isimleri icin ayri bir post yapmaliyim "esek adimlari sokagi":)

duvardaki semboller


semboller
 Biraz daha trustik fotograflar gecelim mi?
nehir kenari kitapcilari


Resim yazısı ekle






Nehrin ortasinsaki St Louis adasi

Elektrik yuklemek icin sokak istasyn ve park yerleri

St Louis koprusunde her zaman cok iyi muzik yapan muzisyenlerden konserler dinlemek mumkun

baloncuga dikkat


Sizde benim gibi mutlu olmussunuzdur umarim:)

21 yorum:

battodol dedi ki...

hem de nasıl mutlu oldum :))
Paris Paris Paris gelicem bir gün, az kaldı :))

Leylak Dalı dedi ki...

Her zamanki gibi süperdi, sağolasın...

Nihan dedi ki...

Kesinlikle oldum Bestecim...:))sevgiler...

Unknown dedi ki...

Paskalya tatilinde nereye gitsek diye dusunuyordum. Gerci cok kalabalik olabilir ama... dusunelim bakalim. Pazartesi sabahinda ruhuma cok iyi geldi. Tesekkurler.

fatma dedi ki...

Çok güzeldi ve bahar arifesinde iç açıcıydı:) Teşekkürler.

Yazmak iyidir... dedi ki...

Ahh ne kadar özlemişim Paris'i... Roma'yı gezerken 2 hafta önce, bunu daha derinden hissettim. Bir başka yeri var oranın bende.

figoltx dedi ki...

O yazan, fotoğraf çeken ellerine ve gezen ayaklarına sağlık. Yıllar önce Paris'de Avrupa Fotoğraf Müzesi'nde Ara Güler'in 1900'lerin ilk yarısında İstanbul fotoğrafları sergisine denk gelmiştim. Çok da sevindirik olmuştum. Paris ne ka dar gezilse de asla bitecek gibi değil. Sürekli yaşayan, sürekli değişen bir şehir.

Unknown dedi ki...

Bravo fotoraflar icin, eline saglik...

bilge ve annesi dedi ki...

Beste süpersin süpersin bayılıyorum fotoğraflarına yazdıklarına biliyorsun güzel bir hafta diliyorum

Esin Bozdemir dedi ki...

semboller, detaylar, nehir kıyısındaki kitapçılar, sokak çalgıcıları, ressamlar, bahar çiçekleri her bir detay çok güzeldi..özlediğim Paris'i anımsattın bana...

senin gülen gönül gözünden objektifine yansıyanlarla paris'e gelen bahar şimdi benim yüzümde:)) güne tebessümle başladım sayende:))

teşekkürler besteciğim...ışığın daim olsun,
güzel bir hafta dilerim...

yaban dedi ki...

cok guzel fotograflar bestecim,,

Bugday Tanesi dedi ki...

Geziler tek kelime ile doyumsuz oluyor, bir gün bile olsa yeni keşifler nefes aldırıyor bence.

sare dedi ki...

Çok mutlu etti, çok güzel resimler ve açıklamalar olmuş.
Bestecim, semboller neden yapılıyor bir hikayesi var mı acaba...
Sevgiler.

crispy dedi ki...

Çok keyifli bir yazı olmuş .Şahsım adına mutlu olduğumu söyleyebilirim . Teşekkür ederim

Deniz dedi ki...

Gezmiş kadar oldum. Fotoğraflar çok güzel. Teşekkürler.

hepsusluydum dedi ki...

Sevgili beste merhaba:)Gezi harikaymış..Lavantalı kurabiye tarifini denedim bugün, çok güzel oldu,çok teşekkür ederim..Ev mis gibi kokuyor şu anda..Sevgilerimle Zehr@

Blogger Bolat dedi ki...

Bekle beni Paris geliyorum bu yaz :)

Unknown dedi ki...

Bestecigim, yine vakit ayirip bizleri mutlu ettin, resimler icin cok tesekkur ederiz, eline saglik.

Papatya Papadopoulos dedi ki...

Harika fotoğraflar hayatım!
İyi bir enerji depolama gezisi olmuş sana!
Ne güzel belki Paris sokaklarını birgün birlikte gezeriz :)

beste dedi ki...

yorumlariniz için çok tesekkurler. sarecim sembolleri kim yapiyor bilmiyorum muhtemelen aykiri ruhlu anarsist sanatcilar belediye baskanida baska bir ruh kattigi icin goz yumuyor diye dusunuyorum birgun ogrenirsem detaylari paylasirim:)

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Harika fotoğraflar, içim açıldı, ne güzel yerler var...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin