26.03.2012

Paris by night


 Gece ve sehir isiklari sevenlere ithafen:)








9 yorum:

neval dedi ki...

gece gece sarmadı paris:( gündüz alayım lütfen,alışveriş felan :))

Gulcin dedi ki...

ben de onlardan biriyim bayildim beste cok guzeller...

beste dedi ki...

Neval'cim gunduz fotograflari geliyor bir dahaki posta soz:)

Gulcin-Gece guzeli:) Normandiya 'da simdilik hava çok guzel boyle devam ederse sahane bir paskalya gezisi olabilir sizin için. Bizde Ist'a gidecegiz paskalya icin . En iyisi siz erteleyin ki bize de gelebilin:))))

pelinpembesi dedi ki...

gece ve paris!! birgün ben de göreceğim belki. hayal etmesi bile güzel :)

Fatma dedi ki...

Gece gezmeye bayılırım, gece ışıklarına da, her yer başka bir kişiliğe bürünür, gizemli hale gelir gözümde:)

Bugday Tanesi dedi ki...

Gecesi gündüzü ayrı güzel galiba...

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Offf...bayılırım geceye de sokak lambalarına da, teşekkürler çoook!

crispy dedi ki...

ben gündüz fotolarınıda çok beğenmiştim ,geceden kareler de çok güzelmiş

alkım doğan dedi ki...

sokak lambaları, kafelerin ışıkları filan bayıldım gece görüntülerine! çok güzeller!!!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin