5.03.2012

inciden yagmur damlalari ve Semsa usulu tahin terbiyeli tavuk yemegi

muscari
 Bahar geliyor yagmurlar ona isaret. Kizil gerdanlar ask sarkilari soyluyor kuslarda bir telas basladi. Gunes isitiyor mu ne?
hercai menekse

nergis tomurcugu

çok yillik latyrus

tam toplama zamani ayi sarimsagi neler mi yapabilirsiniz buraya tik tik


Bu sahane icmeye doyamayacaginiz yemeyin fikir sahibi, kulaktan dolma tarifler blogunun ve Nisantasi'n daki efsane restoran Kantin'in sahibi Semsa Denizel. Tahin kivaminda kullanilmaz ise tum tatlari bogar dikkat. Semsa H; fikriyle her zamanki terbiyeye bir kasik tahin ekledim, cok fena bir tat siddetle tavsiye ederim:) Ben butun tavuk, bol kekik, defne yapragi, sari altin top denen salgamlardan, lahana, havuc ve ayi sarimsagi ile yaptim. Ustune bol karabiber. Tarifin originali burada bu blogu hatmeniz israrla onerilir.

9 yorum:

Deli Anne dedi ki...

farkettim ki tahinli ne varsa çok seviyorum.muhtemeldir ki bu çorbayı da severim yapabilirsem şayet.. fotoğraflar pek güzel gene, sevgiler:)

Unknown dedi ki...

Ellerinize emeklerinize saglik afiyetler olsun.

nevin dedi ki...

Beste'cim, ne guzel fotograflar, valla laf olsun, yorum olsun diye degil, su yapraklarin, ciceklerin uzerindeki su taneleri bile hayata bagliyor insani. Zira arkadasina cok lazim boyle hayata baglayan yesillikler :)) Cok keyifli. Tavugu kesin deniycem. Atolyemdeyim. yagmur yagiyor. aklimdasin :) cok coooook sevgiler xxx

berrin dedi ki...

beste
fotoğrafların yine çok güzel:))

pelinpembesi dedi ki...

BESTECM, BAHAR YAKLAŞIYOR VE GÜZEL BİTKİ FOTOLARINI GÖRECEĞİZ YA ÇOK MUTLUYUM..

bilge ve annesi dedi ki...

Bahar ufaktan gelmiş oralara, bizde hala tık yok, her yer karla kaplı. iyi ki sen varsın gözüm gönlüm açılıyor, tarif nefis görünüyor bu arada

sare dedi ki...

Bestecim gene güzel bahar resimleriyle gözlerimize bayram ettirdiniz.
Tavuk yemeğinin de çok güzel olduğuna eminim, tarif Şemsa hanım yapanda siz olunca ne denilebilir
Şemsa hanımı sizin blogrolldan bulmuştum. Muhteşem tarifleri var.
Teşekkürler, sevgiler.

semsaD dedi ki...

Ellerinize sağlık :))

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Bende merak ettim tadini,mutlaka denemek isterim,tesekkürler tarif icin,ikinizede! sevgiler Paris'e...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin