5.04.2008

Cherbourg Limanı




Merhabalar,
Sonunda şehre taşındık, hemde limana, balıkçı tekneleri gözümüzün önünde, Leonardo yoldan geçen arabaları arada kamyonları görmekten çok mutlu. İnternetimiz geldi geriye bir tek yerleşmek kaldı o da kolay olacak önümüzdeki salı annem geliyor yaşasın... Haberlere devam edebilirim bu arada bana email, facebook ile ve bloguma mesaj yazarak destek olan herkese ve PR çalışmalarımı yapan arkadaşıma (O kendini bilir:)) teşekkür ederim...Tam taşınırken Leonardo hem otit hem larafaranjit oldu 40 derece ateş bayağı zorlandık ...Taşınma timinin fotoğrafları ekte hepsi François'in arkadaşı...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

1 HAFTA DEMİŞTİNİZ NERDESİNİZ ÖZLEDİKKK...
HAYIRLI OLSUN YENİ EVİNİZ YENİ YUVANIZ BU ARADAA

Kön dedi ki...

Bestitoommm,
Hayırlı olsun yeni evin ve de liman kentindeki hayatın. Artık Yeşilköy'deki gibi sahilde yürüyüp, her yürüyüşünde keşke yürüseymişiz dediğmiz günleri hatırlarsın. He he heee. İnternet geldiğine göre yerleşmişsin demektir. Çok sevindim. Bu arada François beni satın almış facebook ta. Cenker isyanlarda. Minik Leonardo yu benim için mıncıkla. Francoise "my new lord " a da selamlarım sevgilerimi ilet. Sizi çok özledim ve çok arıyorum buralarda.. Hüngür foşurt..
Sevgiler
Kön

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin